dijous, 28 de febrer del 2008

Jordi Peiró

En Jordi Peiró(1) és un crack. Ara que els meus ídols polítics de Rubí (Xavier Reinaldos i Mònica Querol) estan una mica apagats, sorgeix Jordi Peiró. Sempre ha estat aquí, però fins ara no m'havia adonat que és el puto amo.

La característica més important d'en Jordi la comparteix, de fet, amb la meva estimadíssima Mònica Qq. Si bé la Qq és capaç de menysprear als votants que no l'han votat, en Jordi té la particularitat de negar el dret a la informació.

Així, si un partit polític com ACR, amb el qual no simpatitzo més que amb qualsevol altre, vol parlar del POUM al poble, no dient gran cosa més que el que està publicat a la web de l'Ajuntament, en Jordi diu que "ara toca negociar i no sortir públicament". M'encanta. Això què vol dir? Que quan estigui negociat llavors el poble ens ho haurem de menjar amb patates?

Saps què, Peiró? He pensat que a partir d'ara és millor que ningú digui res sense el teu consentiment. Em pots donar la teva adreça perquè validis si el que vull escriure et sembla bé?

PD: Aprofitant que ACR no es presenta a les Eleccions Generals, potser aquest cop els voto :)

---
(1) Anagrames en castellà de Jordi Peiró:
dirijo peor, reidor pijo.