dissabte, 14 d’octubre del 2006

Les festes del centre

Llegeixo tant al Diari de Rubí com al Rubí Notícies que el cap de setmana passat es van celebrar les festes del Centre de Rubí. D'entrada m'agradaria saber com pot ser que visqui tan a prop del local de l'Associació de Veïns i no m'hagi assabentat que es feia una festa al meu barri. És més, ja fa 4 anys que visc aquí i des que vaig néixer que hi vivien els meus avis i encara no sabia que el centre tingués una festa pròpia.

D'altra banda, només se'n destaquen tres activitats. La primera, sardanes a càrrec de la Jovenívola de Sabadell. La segona, la representació de l'obra El ferrer de tall de Serafí Pitarra (que vaig veure fa molts anys i em va agradar). I la tercera, l'activitat estrella... aquella que ningú s'hauria d'haver perdut... ta-ta-tatxaaaaaán... l'exhibició de balls country.

En resum, hi ha coses que es millor no saber.