diumenge, 13 de maig del 2007

Cibercampanya a Rubí (I)

1.
Un dels blogs polítics de Rubí que més actualitza (i això és d'agrair) és el de Ricard Blasco (ICV) que ahir va adonar-se que la cap de llista del seu partit, Núria Buenaventura, té un blog [link]. Curiós, perquè la Núria té el blog des de l'any 2005 (encara que no l'actualitza massa) com ja vaig comentar el passat dimecres.

2.
Com bé apuntava un anònim als comentaris de l'article que vaig publicar dimecres, Arès Tubau també té blog. Haver-lo trobat permet ampliar el que vaig dir en aquell article, ja que no tenen un vídeo sinó dos a youtube. A més, de moment és l'única dels candidats que conec que tenen blog que diu exactament les seves propostes al blog.

M'agradaria que tots els candidats fessin el seu vídeo i el pengessin a youtube.

3.
Ahir, cercant al google els resultats de les eleccions municipals del 2003 em vaig equivocar escrivint i vaig buscar "eleccions muncipals". Quina va ser la primera pàgina que va sortir? La de l'Ajuntament de Rubí.