diumenge, 17 de juny del 2007

Fotolog

Vaig anar a parar a fotolog.com i vaig decidir mirar si hi trobava algú de Rubí. Hi vaig trobar molta gent buscant per ciutat. A la pàgina dels usuaris que han dit que són de "Rubi/Cataluña/Spain" hi podeu arribar a través d'aquest enllaç.

Mirant-ho per sobre només vaig trobar una fotografia on hi apareixien uns coneguts meus. Però el que em va sorprendre va ser que nois i noies d'entre 12 i 18 anys hi publiquen fotografies. I el problema no és que publiquin, sinó com són les fotografies que publiquen. En alguns casos, el dia que ho vegin els seus pares, els caurà l'ànima a terra.

Pensant-ho bé, tenint l'edat que tenen no ho trobo tan estrany que vulguin que els seus amics i amigues els vegin d'aquesta manera. Però em pregunto si d'aquí a deu anys decidiran que és millor eliminar-les. I espero que ho facin.

Si voleu veure el futur (i el present) de Rubí en imatges cliqueu a l'enllaç que us he comentat al primer paràgraf. A veure si trobeu algú que us resulti familiar.

Nota: les "pitjors" fotos coincideixen amb la pitjor ortografia.