dimarts, 5 de juny del 2007

Onanisme

Després de tota la cosa aquesta de les eleccions municipals volia parlar de Rubí i deixar de centrar-me en parlar de gent que diu que si pot, el vent bufa en la direcció oportuna i els astres s'alineen providencialment potser treballarà per a millorar la ciutat. Però, de moment, prefereixo parlar d'aquest mateix blog.

Es pot pensar que aquest acte onanista rebaixa la ja poca qualitat d'aquesta pàgina. Jo també ho penso i no m'estranyaria que algú fes algun comentari al respecte. Podria dir, per exemple, que ara em dóna per mirar-me al melic o que em vull donar importància o que sóc un cregut. I coses pitjors que ja s'encarregarà altre gent de dir amb tota la raó del món.

Però no estaria de més recordar que això és un blog i que els blogs van néixer precisament així. És més, quin mitjà de comunicació pot dir que no ho hagi fet mai? Doncs començo.

El mes de maig és, sense cap mena de dubte, el mes que més visites ha rebut el blog: 910. Una misèria, però menys misèria que en mesos anteriors. I s'han fet 1809 visualitzacions que de mitja vol dir que en cada visita s'ha llegit (gairebé) 2 pàgines, i com que hi ha gent que haurà entrat i marxat sense mirar res més podem suposar que en realitat aquells que s'han interessat pel que es comentava n'hauran vist més.

En el següent gràfic es pot veure que el dia amb més visites (89) va ser el 28 de Maig (el dia just després de les eleccions) en el que vaig publicar l'article sobre els resultats i que va ser també el que més comentaris ha rebut (9, havent exclòs el meu del recompte). L'altre dia va ser el 31 de Maig amb 74 visites, però no se m'ocorre cap perquè.


Les paraules clau més utilitzades per a arribar al blog a través dels cercadors (generalment google) van ser: rubicity (63), xavier reinaldos (49), intratable rubí (29), rubí política (18), temps rubí (13). D'aquí podem extreure'n algunes conclusions. D'entrada que hi ha gent que volia arribar a aquest blog en concret però no en recordava l'adreça (que és http://rubicity.blogspot.com). També que, contràriament al que jo creia, hi ha una necessitat imperiosa de saber el temps que fa a Rubí per part de l'internauta rubinenc. I, a més, que hi ha gent interessada en el líder de CiU a Rubí.

La procedència a través d'altres pàgines que no són cercadors es repartiria de la següent manera: http://intratable.blogspot.com (un dels meus blogs, 161), http://guiaderubi.com (web del Diari de Rubí, probablement des del fòrum, 23) i http://ricardblasco.blogspot.com (blog de Ricard Blasco (ICV), amb tota seguretat per culpa dels comentaris que hi he deixat, 16).

I pel que fa als navegadors utilitzats tenim que el 75,82% de visites es van dur a terme amb Internet Explorer i el 20,00% amb Firefox. La resta s'ho reparteixen Camino, Mozilla i Safari.

Bé, doncs, havent perdut el temps amb aquest article només em queda donar les gràcies a tots aquells que m'han llegit, comentat i criticat perquè, al cap hi a la fi, per això ha de servir aquest blog. I, també, aprofito per a animar-vos a seguir llegint, comentant i criticant d'ara en endavant.

Salut!