diumenge, 4 de novembre del 2007

Rubisfera setmanal [28/10 al 3/11]

RUBIPLANET
Si entreu a RubíPlanet veureu que ha canviat. No és la versió definitiva, però ara ja no té les restriccions anteriors, amb la qual cosa es tenen en compte els 61 blogs llistats i no només els 40 últims actualitzats. Encara estic treballant en l'aspecte, però per ara em sembla millor que l'anterior.

I dit això comencem el resum de la setmana. (Nota: en aquest resum hi apareix algun insult. Normalment m'aguanto, però hi ha temes que em treuen de polleguera).

IVAN HERNÁEZ ÉS VIU
L'Ivan Hernáez (EUiA) per fi ha encetat el blog. De moment només fa una declaració d'intencions, però la gent el continua criticant. En general les crítiques que se li fan són completament gratuïtes perquè, que jo sàpiga que sigui regidor de l'ajuntament no implica que hagi d'escriure sovint al blog. En tot cas, la culpa va ser d'ICV-EUiA, que li van obrir el blog massa d'hora.

PREMI FRANCESC CANDEL
En Josep Ramon Gregori Muñoz ens reprodueix al seu blog l'entrevista que li van fer a El Punt amb motiu del premi Francesc Candel.

ALTA TENSIÓ
Luca, al seu blog Artículos Luca, es queixa de les línies d'alta tensió i critica durament Rubí.

CASTANYADA
A mi la Castanyada és una festa que tan me fa, sincerament. Però posats ha triar entre Castanyada i Halloween trio la primera. Sigui com sigui, el cartell que segons el Nomanual d'autoajuda ens anuncia les activitats d'enguany, m'agrada.

HABITATGE
Carlos Àguila (ICV) a "Que pagui qui ha de pagar!" ens explica la proposta d'ICV-EUiA de cara a millorar l'accés a l'habitatge del jovent.

Jo tinc una proposta (ni millor ni pitjor): tancar a la presó a tots els especuladors i que no surtin fins que els que els han comprat el pis per viure-hi acabin de pagar la hipoteca. Evidentment, els especuladors poden ajudar als compradors a pagar-la. Però no es lliuraran de ser uns fills de puta.

MÉS CAMÍ VERD
Marta Ribas (ICV) ens informa que la moció sobre el Camí Verd de la que parlava la setmana passada va ser aprovada per unanimitat. Al·leluia!

MÉS DUREX
A RubíShow en John-John es lamenta de la rebaixa en la indemnització que Durex vol pagar als treballadors que fot al carrer a "Molta caradúrex". La veritat és que venen ganes d'insultar als directius de Durex. Però em costa triar l'insult: hi ha molt de lèxic on escollir. I, per mi, una marca de condons menys.